۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰

دریادار حکیمی:

ارتش تا پای جان حافظ ارزشهای ناب اسلامی است

ارتش تا پای جان حافظ ارزشهای ناب اسلامی است

ساری - جانشین ارشد نظامی ارتش در مازندران گفت: ارتش مقتدر ایران اسلامی تا پای جان، حافظ ارزش‌های ناب اسلامی و تمامیت ارضی این مرز و بوم است و امنیت کامل را در مرزهای زمینی و آبی برقرار کرده است.

 به گزارش خبرنگار مهر، امیردریادار دوم خرداد حکیمی صبح شنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان شهید قاسمی ساری، اظهار داشت: حمایت از نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران، امنیت و ماندگاری کشور را در پی دارد.

جانشین ارشد نظامی ارتش در مازندران با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران همواره حضوری فعال داشته افزود: امروز روزنمایش اقتدار نیروهای مسلح وارتش است.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار ارتش جمهوری اسلامی  ایران در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد:در دوره شاهنشاهی  حفظ منافع کشورهای غربی درمنطقه اولویت بود.

حکیمی افزود: بدنه ارتش از بدنه نیروهای مردمی و مذهبی تشکیل شده و این امر سبب تبدیل ارتش شاهنشاهی به ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره)شد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به دلاور مردی و تقدم ارتش در آغاز جنگ تحمیلی تاکید کرد: علیرغم کمی و کاستی‌ها، ارتش در مقابل رژیم بعث ایستاد ودفاع غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس شد.

حکیمی تصریح کرد: ملت ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب و نیروهای مسلح توانستند بر نیروی بعث عراق پیروز شوندواجرای عملیات (مروارید) توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی سبب شد تا دشمن متحیر بماند.

وی با اشاره موفقیت ایران در دستگیری دزدان دریای  و ایجاد رعب و وحشت در دزدان دریایی گفت: ۳۴ امین ناوگروه ارتش ایران در تنگه مالاکا و باب المندب مشغول حفاظت از مرزهای دریایی هستند.

حکیمی در ادامه افزود: ارتش مقتدر ایران اسلامی تا پای جان، حافظ ارزش‌های ناب اسلامی و تمامیت ارضی این مرز و بوم است و امنیت کامل را در مرزهای زمینی و آبی  برقرار کرده است.

کد خبر 2536408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha